27/7 - Oles 2 års fødselsdag
Vi stod op hos farfar. Vi var kommet her fredag og havde valgt at tage det med ro og vente til søndag når Ole skulle sove med at tage til Læsø.
Så morgenmad med boller og kage fra Brugsen. Morgen-fødselsdagssang og to lys i kagen. Det ene pustede vinden ud, men det andet klarede Ole selv. Så var der lidt gaver og en masse hygge:-) og det hele foregik i morgensol på terrassen.
Da vi ankom til Læsø med Ane kl. 15:30 havde Anders og Sidsel lavet to lækre lagkager. Og da der ikke var plads i køleskabet var vi "desværre" nødt til at spise dem op begge to;-)
Alt i alt en dejlig dag:-)
28/7 - Storedal Strand
Med bil og cykler kom vi til stranden ved Storedal. Vi havde frokost med og nød hele dagen derude med fantastisk vejr og badning og leg i sandet.
29/7 Storhaven gård
30/7 - StokkenDejlig dag på Stokken selvom vejret ikke var helt perfekt. Vi sad i læ af klitterne og det truede lidt med regn af og til dog uden rigtigt at blive til noget. Og det var også varmt. Sidsel sagde på et tidspunkt "puh, det er varmt" det hørte Ole og var helt enig. "Åh, varm. Ole hjem" sagde han og satte sig ind i skyggen af parasollen;-)

















Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.