Ole er så god til at lege selv nogen gange. Her sad han og legede alt imens jeg lavede aftensmad. Jeg kunne høre at han snakkede om en far og en mor og også om en "baby Anker" (min venindes dreng på 4 mdr som var på besøg forrige uge og åbenbart har gjort et stort indtryk;-))
Ole leger ellers også meget klæd-ud og slås med sværd og leger tiger-jagt, hvor han kaster en tigerfigur væk og derefter går på jagt efter den. Når den så bliver fanget er den helt vild og sikker af igen;-) tigerlegen foregår dog altid sammen med mig/Martin/Jonathan.
Derudover leger han meget med sit værktøj og spørger tit efter hvor hans skruetrækker eller hammer er. Han er også glad for at lege med dublo og forskellige dukkehuse (som på billedet).
Så kører han med dyrene på sin nye traktor med anhænger han fik i fødslesdagsgave og leger med Postmand Per og hans kat Emil. Og laver mad i sit nye køkken... Ja, og en masse andre ting;-)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.