torsdag den 3. juli 2014

Begyndende ferie

Skønt med hjælp til at tømme opvaskemaskinen:-) Tak Ole. 


Far og Ole sover længe...


Jeg nyder min ferie. Har næsten fået læst hele "En Anden" af Tom Kristensen. Skønt at have tid til at læse:-)


Andreas - Martins bror fra Kbh - og familien er i Odense i denne uge. Her er han ude og hjælpe Martin med byggeprojekt mens hans to mellemste hygger med Ole og nabo'ens kusine Anna og en masse modellervoks:-)

I dag er det gået stærkt. Det er sjovt med  træ-delen. Så kan man virkelig se der sker noget!
...og en stolt bygherrer:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.