Ole sad længe og legede i stuen og snakkede med sig selv og dublo-bilerne. Hyggeligt at høre på mens jeg gik og lavede mad. På et tidspunkt kom han ud til mig "Kranberg sover" sagde han og lagde hånden under den ene kind for at vise det. Så tog han mig i hånden og trak mig ind i stuen for at vise hvordan han havde sat alle køretøjerne til at sove inden under den lille sofa. Bagefter legede han videre:-) Det meste hans legomænd og biler sagde var "nej, ven' mig" (som betyder "vent på mig)" og "osse mig" når den ene mand kørte afsted i en lastbil eller lignende;-)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.