Så ligges rio-nettet ovenpå:
Og så skal der bare støbes...:
Der glattes ud:
Og efter mange timers arbejde når man snart til vejs ende:
Undervejs var der en del bekymring om, om der var grus nok til al betonen. Men det var der... Med kun en skovlfuld beton i overskud..!
Men resultatet, som først blev færdigt kl.23, så ud som det skulle dagen efter(i morges):
Og lige et afsluttende billede af os - Ole og mig - der har klædt os ud som riddere:
Vi er ikke så aktive i byggeprojektet men sørgede for nybagte boller, kage, arbejds ro og aftensmad til det arbejdende folk. 







Det er et flot og kæmpestort arbejde som Martin har gang i! Dejligt med uundværlig og ridderlig hjælp, både fra Andreas og Nina og Ole.
SvarSlet