tirsdag den 1. juli 2014

Byggeprojekt - at støbe et fundament

Efter at have kørt sand ud og fordelt det, lejes en "stampe"maskine og det hele stampes. Så ligges der et godt lag isolerende flamingo:

Så ligges rio-nettet ovenpå:
Sådan dér. 
Og så skal der bare støbes...:
Her er det godt med en god kammerat der giver en stor hånd med:

Der glattes ud:

Og efter mange timers arbejde når man snart til vejs ende:
Undervejs var der en del bekymring om, om der var grus nok til al betonen. Men det var der... Med kun en skovlfuld beton i overskud..! 

Men resultatet, som først blev færdigt kl.23, så ud som det skulle dagen efter(i morges):

Og lige et afsluttende billede af os - Ole og mig - der har klædt os ud som riddere:
Vi er ikke så aktive i byggeprojektet men sørgede for nybagte boller, kage, arbejds ro og aftensmad til det arbejdende folk. 

1 kommentar:

  1. Det er et flot og kæmpestort arbejde som Martin har gang i! Dejligt med uundværlig og ridderlig hjælp, både fra Andreas og Nina og Ole.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.