søndag den 18. maj 2014

Tur til Struer

Torsdag kom Mormor og Ege og hentede mig og Ole på Henriettevej. Jeg var ikke i top humør, da jeg frygtede en lang, varm tur med kø, kø og atter kø. Men turen gik helt uden problemer selvom Ole slet ikke sov. 
Vi kom op til oldemor i Lem til aftensmadstid og Ole følte sig straks tryg og hjemme. 
Der sov vi den første nat. Næste formiddag kørte Ole og jeg til Struer for at besøge fætter Silas og Jesper og Maj-Linn. Rigtig hyggeligt! Det største hit var nok fætter Silas's lille græsslåmaskine. Den blev der kørt meget med. 
Om eftermiddagen gik vi en tur på Silas's vuggestues legeplads:
Her ridder Ole på en bi. 

Her er det sandkassen og legetøjet der undersøges. 

Her går det hjemad i cykeltraileren. 

Hjemme hos Silas var mormor, Ege og oldemor kommet til aftensmad. Ole elskede den ovnstegte ørred og lugtede efterfølgende dejligt meget af fisk i håret;-)
Igen blev der (parallel-) leget en hel masse og det blev lidt sent inden de to knejter blev lagt i seng. Om aftenen skrev jeg eksamensopgave. 
Lørdag kørte vi i Lemvig svømmehal. Ole glædede sig helt vildt og havde da Maj-Linn havde spurgt ham om gerne ville i svømmehallen svaret "svømmehal dejlig". 
Ole var blev helt vild og overstadig da vi kom i vandet. Han plaskede og kastede sig rundt. Bassinet var bygget som en strandkant, der langsomt blev dybere. Perfekt for de små. 
På vej hjem i bilen så det sådan ud:
Skøn tur til Struer. Det må vi gøre igen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.