To af Martins kammerater sov her, så de var her fra formiddagen af. Så kom Bedstefar og Pernille. Så kom en trejde af Martins kammerater (der havde taget taxa hjem om aftenen) med hele sin familie for at hente sin bil. De var her ca en halv time. Så kom onkel Anders og Sidsel. Fik dog kun taget billeder af denne ene situation:
Bedstefar og Ole leder efter det rigtige sted i bogen.
Her var det:
Det er en dejlig bog med mange spændende billeder, rim og ramser og sange. "Dig og mig og vi to" fra farfar.
Sådan er min hverdag i denne uge:






Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.