Ole kigger sig stolt i spejlet efter endnu engang selv at have valgt tøj. De stribede er åbenbart hand yndlingsbukser. De er nok også dejlige at bevæge sig i.
Han plukkede mange og knugede dem i sine små hænder.
Jeg fandt aldrig helt ud af, hvad legen gik ud på...
Og så har han lige imponeret sin dagplejer og hendes kollega i dag, hvor de var på tur. De skulle mødes foran kollegaen Dorthes hus. Da de kom gik Tina ind for at tisse. Så kommer Dorthe ud til Ole og Sandra der sidder i klapvognen og venter.
"Dorthe, hvor Tina henne?" Spørger Ole da han ser hende.
Hun blev maget imponeret over han kunne hendes navn, at han snakkede til hende og at han sagde en hel sætning :-)
(Dorthe er den af de andre dagplejere i gruppen som Ole ser i legestue, men normalt ikke har så meget at gøre med.)






Ja, det går stærkt nu med den "lille" fyr :-) dejlige billeder og kommentare. Hils knus Pernillle
SvarSlet