Ingen børne billeder i dag - det fik jeg ikke lige taget. Var først hjemme fra uni 20 i seks og så fik vi gæster til aftensmad. Men her er til gengæld et lille billede af den spirende køkkenhave. Løgene står flot. Radiser og spinat er kommet op. Inde i vinduskarmen står der nu næsten 10 cm høje bønneplanter og der er både spiret Mamelukærmer og grønkål. Så det skal nok blive godt:-)
Nå, fandt da lige et næsten babybillede - godt nok fra i går:


Jeg kan se, at alting spirer og gror - både i vindueskarmen, i haven og i maven!
SvarSlet- flotte løg...
- flotte bønner,..
- flotte marmelukærmer...
- flot mave ;-)