torsdag den 1. maj 2014

Torsdag

Ingen børne billeder i dag - det fik jeg ikke lige taget. Var først hjemme fra uni 20 i seks og så fik vi gæster til aftensmad. Men her er til gengæld et lille billede af den spirende køkkenhave. Løgene står flot. Radiser og spinat er kommet op. Inde i vinduskarmen står der nu næsten 10 cm høje bønneplanter og der er både spiret Mamelukærmer og grønkål. Så det skal nok blive godt:-) 

Nå, fandt da lige et næsten babybillede - godt nok fra i går:
Babyen ligger inde i maven;-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan se, at alting spirer og gror - både i vindueskarmen, i haven og i maven!
    - flotte løg...
    - flotte bønner,..
    - flotte marmelukærmer...
    - flot mave ;-)

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.