onsdag den 30. april 2014

Onsdag

I dag var vi henne og spise aftensmad i Cecilie og Andreas' nye kolonihave:
Super hyggeligt. 

Desuden tissede Ole på potte. Han løb uden ble i morges og havde tisset lidt på gulvet. Så sagde jeg til ham, at man da ikke skulle tisse på gulvet men på toilettet... Ca. en halv time senere havde han stadig ingen ble på og vi var sammen inde i stuen, da han sagde "tisse". "Jamen så skal vi hurtigt ud på toilettet" sagde jeg og det var han med på. Potten står ved siden af wc'et og han ville helst sidde på potten. Han satte sig selv ned, blev siddende lidt tid og da han rejste sig havde han sørme tisset! 
"Vand" sagde han, da han så der var noget i potten og jeg måtte fortælle ham, at det ikke var vand, men det tis han lige havde tisset;-)
Det kunne da være rart hvis han kune blive nogenlunde blefri inden der kommer en lille helt ny en;-)

1 kommentar:

  1. Det er et rigtig sødt billede fra den nye kolonihave. I ser ud til at hygge jer alle sammen!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.