Nu er det hjemme igen.
Her flyver Ole med sin "kopter".
Og her leger han i legehuset med far
Han har lige lært at sige "gider ikk" og "Hella Joof". To vigtige sætninger i hans udvikling ;-)
Første siges ofte mens han stamper let i jorden eller svinger med armene og ser meget bestemt ud. Andet er vist ikke helt så brugbart;-) men det var fordi hun var i fjernsynet og jeg sagde hendes navn - det blev så gentaget mange gange...



Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.