mandag den 5. maj 2014

Efter weekenden

Vi havde en god weekend med både 70 års fødselsdag og konfirmation. Jeg har ikke lige nogen billeder, men det kan være det kommer. 

Nu er det hjemme igen.

Her flyver Ole med sin "kopter". 



Og her leger han i legehuset med far


Han har lige lært at sige "gider ikk" og "Hella Joof". To vigtige sætninger i hans udvikling ;-)
Første siges ofte mens han stamper let i jorden eller svinger med armene og ser meget bestemt ud. Andet er vist ikke helt så brugbart;-) men det var fordi hun var i fjernsynet og jeg sagde hendes navn - det blev så gentaget mange gange... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.