tirsdag den 27. maj 2014

I dag og andet

Drengene producerer smoothies til morgenmaden
En god start på dagen. 


Og så tikkede der lige et billede af hele flokken ind på mailen: 
Fra Vinther-weekenden taget med en selvudløser-foto-app.


Og så fik jeg også lige et par billeder fra weekenden Struer:
Ole så onkel Jesper slå græs og brugte rigtig meget tid på at gøre ham kunsten efter:
Med Silas' lille græsslåmaskine. "Ole arbejd" sagde han mens ham gik rundt. 


Ole og Silas ved altså ikk helt hvad de skal sige til det...


Her spilles musik


De to fætre i sandkassen:

1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.