Nu gik der lige en uge uden opdateringer. Hjemme igen er det tid til at ligge lidt billeder op.
Her først fra tur ned til mormor i forrige weekend.
Her leger vi i køkkenet.
Her er Ole nyklippet. Og kører rundt i bar mave med en hårbørste i hver hånd og vist nok også en skurresvamp. Gad vide hvordan han styrer?
Da jeg kom hjem blev jeg løbet i møde af ham her, da jeg trådte ind i køkkenet:
Så var vi på weekend ved Sjællands odde med dem her:
Hjemme igen er radiserne høst- og spiseklar:








dejlige billeder :-) knus Pernille
SvarSlet