søndag den 25. maj 2014

Længe siden

Nu gik der lige en uge uden opdateringer. Hjemme igen er det tid til at ligge lidt billeder op. 
Her først fra tur ned til mormor i forrige weekend. 
Her leger vi i køkkenet. 


Her er Ole nyklippet. Og kører rundt i bar mave med en hårbørste i hver hånd og vist nok også en skurresvamp. Gad vide hvordan han styrer? 


Fie og Jonathan med blomsterkrans

Så var jeg jo afsted en uge (man-fre). Her har vi grilaften hele holdet:
Det var en fin tur. Skønt vejr og også dejligt at komme hjem igen. 

Da jeg kom hjem blev jeg løbet i møde af ham her, da  jeg trådte ind i køkkenet:
"Moar" sagde han og gav mig en kæmpe og lang knuser. Virkelig dejligt:-)


Så var vi på weekend ved Sjællands odde med dem her:
Oles fætre og kusiner på fars side. 


Hjemme igen er radiserne høst- og spiseklar:



1 kommentar:

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.