torsdag den 8. maj 2014

Forår med regnvejr

I morges regnede det
Så på med regntøjet. 


Og så kørte far Ole i legestue 
I legestuen brugte de formiddagen på at være ude på legepladsen og plaske i regnvand. 


Da vi kom hjem om eftermiddagen var vejret skønt. 
Efter aftensmaden plantede Ole og jeg de forspirede bønner ud. 


Ole såede lige lidt flere bønner efter jeg havde fortalt hvordan de virkede. 
Han havde meget af det rigtigt - ned i jorden og en pind, som markør - men ikke helt det med, at der er frø inde i pakken;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.