tirsdag den 6. maj 2014

Eftermiddag og aftensmad

Ja, får altid fanget ham med sut i munden, så I må tro han altid har sut, men det er altså ikke tilfældet - selvom han til tider virkelig nødigt vil slippe den;-)
Her i legehuset på legepladsen umiddelbart over for Tina. Ole viste mig derhen i dag - vi gik kun lidt forkert;-)
Forresten står han her på billedet pg sælger træstykkerne. "Køber" siger han og langer dem over disken til mig:-)


Vi cyklede forbi Rema1000 på vejen hjem og Ole fik en rød peber.
 Da vi kom hjem så den altså sådan ud..


Vores aftensmad.
Ole elsker suppe og ristede kerner. Suppen var en "tøm køleskabet" suppe som smagte så godt at jeg blev lidt stolt af den;-)
2 løg, 3 fed hvidløg, 1/2 rød peber, et stykke knoldselleri, 6 kartofler, 6 små tomater, hakket og stegt i gryden. Tilsat grønsagsbullion og vand. Så fordi jeg ville have kød-fri dag blev drysset ikke bacon-tern, som ellers også er et hit, men en stor rødbede i tern stegt i olie med salt, peber, sukker, balcamico. Smagte dejligt men manglede knas - derfor de ristede kerner;-) 
Nå, det var vist også nok om vores aftensmad;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.