torsdag den 8. maj 2014

Dagens billede...

...er fra i går og er taget af dagplejemor Tina:
Med sms'en:
Ole er glad og i fuld gang -han har ikke så meget brug for sin dagplejer 😉

Og så har jeg lavet mit første forsøg på at ligge en (lidt gammel) video op!!!!

Linket er:
http://youtu.be/mTldjvmESI0 

Lad mig gerne vide om det virker (tror man skal kopier det og sætte det ind i feltet, hvor Web-adressen skrives ind)

1 kommentar:

  1. Linket virker fint! Ole ER dygtig til at spille mundharmonika!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.