Men her - I kan få et billede af mig der går hjem fra at have afleveret Ole i dagpleje:
Der er 1,5 km hver vej. Jeg gik frem og tilbage fordi vi skal have barnevognen med hjem i weekenderne - og selvfølgelig med tilbage mandag morgen. Jeg har stadig mit morgenhår og man kan se at min mave begynder at bule ud under den grå trøje. Det var et dejligt morgen vejr, så jeg havde ikke min jakke på.

Vi er godt opdaterede, simpelthen fordi det er sådan en sød blog, med søde billeder og søde tekster. Vi glæder os meget over at være lidt med på sidelinjen. Flot mave... Kys, kys.
SvarSlet