Det var dejligt at se jer alle sammen til festen! Ekstra dejligt var det dog, at Ole forærede mig en lille blok - meget kreativt udformet - med et vidunderligt budskab: "KÆRE BEDSTEFAR - JEG - OLE - SKAL VÆRE - STOREBROR" Det var en stor og glædelig overraskelse! Det er skønt at være Bedstefar!
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det var dejligt at se jer alle sammen til festen!
SvarSletEkstra dejligt var det dog, at Ole forærede mig en lille blok - meget kreativt udformet - med et vidunderligt budskab: "KÆRE BEDSTEFAR - JEG - OLE - SKAL VÆRE - STOREBROR"
Det var en stor og glædelig overraskelse! Det er skønt at være Bedstefar!