mandag den 17. marts 2014

Til Putte og Rasmus's fødselsdag




1 kommentar:

  1. Det var dejligt at se jer alle sammen til festen!
    Ekstra dejligt var det dog, at Ole forærede mig en lille blok - meget kreativt udformet - med et vidunderligt budskab: "KÆRE BEDSTEFAR - JEG - OLE - SKAL VÆRE - STOREBROR"
    Det var en stor og glædelig overraskelse! Det er skønt at være Bedstefar!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.