mandag den 17. marts 2014

Syg.

Vi kom hjem fra Sjælland søndag aften. Ole blev lagt i seng. Og jeg satte mig med et oplæg jeg skulle lave om blæksprutter. Så ved en 11-tiden lød det oppe fra Ole "Moar". Jeg ventede lidt. Så igen "Moar?". "Jeg kommer nu, Ole" sagde jeg på vej op af trappen mens han kaldte lige så stille for tredie gang. Da jeg kom ind på værelset sagde han "åh-nej" på hans egen lille søde måde. Jeg gik han til ham og spurgte "hvad så, Ole?" Og kunne konstatere der lå noget på hans hovedpude. Opkast. Så tændte jeg lyset. Han sad op i sengen og havde bræk i hele hovedet og i det ene øje og op i håret, mens han krammede Kylling, som også var lidt brækplettet... "Åh-nej, Moar". Han så så sød ud og tog det så fint. Søde lille dreng... 

1 kommentar:

  1. Det var da øv sikke flot han tog det Håber han bliver rask i weekenden knus til jer alle Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.