onsdag den 12. marts 2014

Suppe

I går var Martin til fodbold, og jeg var træt efter en lang dag på uni, og vi havde ikke fået handlet, så aftensmaden var lidt af et dilemma - indtil jeg opdagede kød & melboller i fryseren. Så blev der lavet en hurtig suppe, med det fra køleskabet: gulerødder, broccoli, bladselleri, hvidløg og bouillon. Ristet rugbrød dertil. Ole spiste to portioner og jeg fik tre. Skønt med nem god aftensmad. 

1 kommentar:

  1. Uhm, det ser godt ud med melboller og grønsager og kraftfuld varm suppe... Det er godt at have sin egen dybe tallerken at rode rundt i og fange de gode sager!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.