I går var Martin til fodbold, og jeg var træt efter en lang dag på uni, og vi havde ikke fået handlet, så aftensmaden var lidt af et dilemma - indtil jeg opdagede kød & melboller i fryseren. Så blev der lavet en hurtig suppe, med det fra køleskabet: gulerødder, broccoli, bladselleri, hvidløg og bouillon. Ristet rugbrød dertil. Ole spiste to portioner og jeg fik tre. Skønt med nem god aftensmad.

Uhm, det ser godt ud med melboller og grønsager og kraftfuld varm suppe... Det er godt at have sin egen dybe tallerken at rode rundt i og fange de gode sager!
SvarSlet