Det er velnok en flot dekoration!
Jeg prøver lige med at lave et "svar" - det har jeg aldrig kunne få til at virke før...
Kh Nina
Ole er tydeligvis også stolt af den og ved at det er ham der har lavet den. Det er ret sødt :-)Kh Nina
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det er velnok en flot dekoration!
SvarSletJeg prøver lige med at lave et "svar" - det har jeg aldrig kunne få til at virke før...
SletKh Nina
SletOle er tydeligvis også stolt af den og ved at det er ham der har lavet den. Det er ret sødt :-)
SvarSletKh Nina