onsdag den 20. november 2013

Tak for besøg Bedstefar

Vi legede længe med Dublo


Og læste i bøger mens far og mor lavede maden færdig

Tak for besøg Bedstefar!

1 kommentar:

  1. Det er altid dejligt at besøge jer!
    Det øverste billede er på sin vis tidløst: Da jeg var en lille dreng i slutningen af 1950-1960'erne legede jeg også med Lego. I slutningen af 1980-1990'erne legede i tre børn også med Lego og Duplo - og i 2010'erne leger mine kære børnebørn (og jeres børn) med Duplo...
    På det nederste billede viser jeg Ole, hvordan en sommerfugl flyver - og den er han straks med på!

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.