1000 tak for en dejlig dag! Det var dejligt at besøge jer og se, at Ole (selvfølgelig) trives godt både i Dagpleje hos Tina og hjemme hos jer. På billedet leger vi lidt med Duplo toget, men Ole er ret betænkelig ved de der lokomotiver som selv kan køre og som siger en underlig skurrende lyd. Han vil gerne have dem startet, men derefter løber han altså også ud til mor... Dét er for farligt! Så vil han meget hellere ud i haven og save med sav (lissom far gjorde i går) og skrue med skruetrækker og bære på værktøj og redskaber.
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
1000 tak for en dejlig dag! Det var dejligt at besøge jer og se, at Ole (selvfølgelig) trives godt både i Dagpleje hos Tina og hjemme hos jer.
SvarSletPå billedet leger vi lidt med Duplo toget, men Ole er ret betænkelig ved de der lokomotiver som selv kan køre og som siger en underlig skurrende lyd. Han vil gerne have dem startet, men derefter løber han altså også ud til mor... Dét er for farligt!
Så vil han meget hellere ud i haven og save med sav (lissom far gjorde i går) og skrue med skruetrækker og bære på værktøj og redskaber.