Da i var små sad i i håndvasken og hjalp til, når vi lavede mad. Måske var det kun Jesper...? Vi havde dengang en 2-delt håndvask, det var jo smart: Grønsager i den ene og barnet i den anden. I har også altid været med til at lave mad, når i havde lyst, ellers legede i i stuen eller køkkenet.
Fine billeder fra jeres dejlige tur i Zoologisk Have. Der er nok at se på... Det kan jo være, at Ole om søndagen tegner et af de dyr I så! Måske en Vidumhydovre eller en Sismofyt ;-)
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Da i var små sad i i håndvasken og hjalp til, når vi lavede mad. Måske var det kun Jesper...? Vi havde dengang en 2-delt håndvask, det var jo smart: Grønsager i den ene og barnet i den anden. I har også altid været med til at lave mad, når i havde lyst, ellers legede i i stuen eller køkkenet.
SvarSletFine billeder fra jeres dejlige tur i Zoologisk Have. Der er nok at se på... Det kan jo være, at Ole om søndagen tegner et af de dyr I så! Måske en Vidumhydovre eller en Sismofyt ;-)
SvarSlet