mandag den 7. oktober 2013

Søndag

Morgenen starter med at jeg tegner en lille tegning. 

Så cykler mor og jeg i Zoo fra ti til et:
Her ser vi på Lemurer...

Og her en Tapir


Så fisk
Store fisk! 


Pingvinerne var også spændende 
og det samme var aberne


Så cyklede vi hjem
Og jeg hjalp med at smage på råvarerne til aftensmaden:-) 

Håber I også havde en god søndag:-)

2 kommentarer:

  1. Da i var små sad i i håndvasken og hjalp til, når vi lavede mad. Måske var det kun Jesper...? Vi havde dengang en 2-delt håndvask, det var jo smart: Grønsager i den ene og barnet i den anden. I har også altid været med til at lave mad, når i havde lyst, ellers legede i i stuen eller køkkenet.

    SvarSlet
  2. Fine billeder fra jeres dejlige tur i Zoologisk Have. Der er nok at se på... Det kan jo være, at Ole om søndagen tegner et af de dyr I så! Måske en Vidumhydovre eller en Sismofyt ;-)

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.