tirsdag den 15. oktober 2013

Hjemme-dag:-)

I dag fik jeg lov at komme hjem på visit. Sover herhjemme og skal møde på feltstationen i morgen kl.9. Min søde kæreste og søn kom og hentede mig. Dejligt at se dem igen. Men de klarer sig også rigtig godt uden mig, så det er også  rart at mærke:-) 
Før jeg blev hentet lavede vi lidt feltarbejde i Svanninge Bakker:


Det er flot her i efteråret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.