fredag den 4. september 2015
tirsdag den 1. september 2015
søndag den 23. august 2015
Blandede billeder
Thea kravler ofte ind under spisebordet. Måske for at finde madrester...
...eller fordi det er en hyggelig hule.
Smukke mennesker
Thea er begyndt at rejse sig op af ting.
Kuk-kuk:-)
torsdag den 20. august 2015
Thea
Thea:
Er vild med uroer, bolde, bøger med dyr og ansigter. Elsker at gynge.
Kravler rundt over det hele. Er ofte meget tydelig i hvad hun vil og ikke vil, f.eks. ville hun i morges gerne spise sin morgenmad selv, og gav ikke op før jeg havde forstået det;-)
mandag den 17. august 2015
torsdag den 13. august 2015
Sommer
Vi holdt sjove, søde, dejlige Fies fødselsdag i haven.
Den fjollede fødselar
Thea og Tobias i sandkassen
Thea øver sig i at spise majs.
Til fødselsdag hos nabodrengen Magnus.
Gyngetur.
Dejlige mennesker på ladcyklen. Aften på vej hjem fra aftensmad hos Cecilie og Andreas.
En sød pige
søndag den 9. august 2015
Oles 3 års fødselsdag 27/7
Fedt legetøj
Mor med fødselsdgskagen
Der pustes lys ud
Vi sidder tæt rundt om bordet
Det var en dejlig dag og nu er Ole 3 år!
NB: Jeg har netop lagt et blogindlæg med lidt dagbog fra Samsø op, MEN det ligger længere nede. Man skal tilbage til 10/7 for at læse det, hvis man har lyst.
Og lige et billede af Fie og lille Seija
tirsdag den 4. august 2015
Ferie hos Farfar (og noget om at kravle)
Efter Læsø kørte vi til Hillerslev og besøgte Farfar:-)
Thea og farfar.
Jonathan i Hillerslev.
Jonathan og Ole leger pirater på en gammel fiskekutter.
De holder godt udkig. Ole elsker at lege på gamle både.
På bondegårdsbesøg.
Lisbeth - Kristians kæreste - har to drenge det er landmænd med køer. Dem var vi ude og se.
Og de havde kattekillinger det ene sted:-)
Det er en oplevelse med de små dyr.
Her havde de malkegrav. Og Jonathan fik lov at sætte malkemaskinen på yveret af en ko. Det ville Ole også prøve men var jo lidt for lille. Så Kristian (landmanden) tog ham lige op, så han kunne være med:-)
Jonathan kreerede lige lidt navne-Dublo-kunst:-)
Og og og. Thea kan pr dags dato kravle!
Det har selvfølgelig været undervejs og hun har de foregående dage kommet lidt frem af og til og taget et par enkelte "kravleskridt" men i dag "knækkede hun koden" og har kravlet meget og helt rigtigt rundt :-) Store, søde pige:-D
søndag den 2. august 2015
Læsø
Thea på gynge ved Østerby havn
En en motorcykel med sidevogn. Bare uden motor.
Når det er på Læsø er det hyggeligt at vaske op i hånden..!
Kristian -ungernes farfar- kom og besøgte os på Læsø. Det var også rigtig hyggeligt!
"Frokost" på Læsø Bryghus. Et rigtig fint sted med god stemning.
Dejlige børn
Og glade unger.
På Danzigman. Vandet var dog ikke så lækkert at vi badede, men skønt at lege i sandet og kaste sten i vandet.
Flot ung fyr.
Flot ung mand.
Skøn ung pige.
Sød baby.
Skøn ung dreng.
Det var ikke fantastisk vejr alle hele tiden, men her i læ på stranden var det skønt.
Tak (især til Putte) for endnu en god tur til Læsø:-)
Abonner på:
Opslag (Atom)





















