søndag den 9. august 2015

Oles 3 års fødselsdag 27/7

Godmorgen-gavebord

Fedt legetøj 

Mor med fødselsdgskagen

Der pustes lys ud

Vi sidder tæt rundt om bordet

Onkel Jesper med drengene

Det var en dejlig dag og nu er Ole 3 år!

NB: Jeg har netop lagt et blogindlæg med lidt dagbog fra Samsø op, MEN det ligger længere nede. Man skal tilbage til 10/7 for at læse det, hvis man har lyst. 

Og lige et billede af Fie og lille Seija

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.