Morgenen starter med at jeg tegner en lille tegning.
Så cykler mor og jeg i Zoo fra ti til et:
Her ser vi på Lemurer...
Og her en Tapir
Så fisk
Pingvinerne var også spændende
og det samme var aberne
Så cyklede vi hjem
Og jeg hjalp med at smage på råvarerne til aftensmaden:-)
Håber I også havde en god søndag:-)