mandag den 24. juni 2013

Rejser mig op over det hele. 
Her er jeg lige i gang med at udvælge legetøj fra min legekasse. 


Opdagede at trappen var god en lille stol:-)

tirsdag den 18. juni 2013

Bare et enkelt billede

Håber I har det godt alle sammen. Det har jeg. Nyder at udforske livet - og glæder mig sådan til at kunne gå selv, for så behøver jeg ikke overtale mor eller far, hver gang jeg har lyst til en lille gåtur rundt i huset...
Og så er jeg ved at være faldet til i min dagpleje, så det er alle glade for:-)
Knus fra Ole. 

lørdag den 15. juni 2013

Besøg af fætter

Mig og fætter udforsker stuen

Og laver ballade

Og er meget opmærksomme på hinanden

Jeg viser ham min boghylde

Elsker at kigge bøger






fredag den 7. juni 2013

Ole

Sundhedsplejersken har været på sidste besøg. 10,8 kg, 80 cm lang og godkendt;-) Hun syntes bare han var fin -og det ku vi jo kun gi ham ret i;-)

Glad morgen

Mam, mam, mam, lækre leverpostejshapsere ... Hov, mors kamera! "Prøv lige at gi mig det her, mor. Det vil jeg godt lige holde, mor..."


onsdag den 5. juni 2013

Grundlovsdag i zoo

Jeg er så stor jeg får lov at sidde i trækvognen selv. 

Far trækker mig og jeg nyder det!

Vi ser på den store han-tiger. 



lørdag den 1. juni 2013

Aftensmad i Munkemose


Ole spiser hot-wing


Sidder hos mor og spiser - det er rart 


Take away - sol - farmand


Mam mam mam