tirsdag den 18. juni 2013

Bare et enkelt billede

Håber I har det godt alle sammen. Det har jeg. Nyder at udforske livet - og glæder mig sådan til at kunne gå selv, for så behøver jeg ikke overtale mor eller far, hver gang jeg har lyst til en lille gåtur rundt i huset...
Og så er jeg ved at være faldet til i min dagpleje, så det er alle glade for:-)
Knus fra Ole. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.