Fik tigeren mon øje på Ole? Jeg husker en tilsvarende situation i Kbhvn. Zoo, da Jesper var lille (- det var dog med en løve): Jesper kiggede ind ad et vindue, løven fik øje på den lille fyr og man kunne se i dens øjne og opførsel, at hér var en lækkerbidsken! Jesper nåede heldigvis ikke helt at opdage, at han var udset til middagsmad og vi fik ham gelejdet væk fra løvens sultne blik.
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Sikke nogle søde billeder fra Zoo, hvor bliver Ole stor knus og god weekend Pernille
SvarSletFik tigeren mon øje på Ole? Jeg husker en tilsvarende situation i Kbhvn. Zoo, da Jesper var lille (- det var dog med en løve): Jesper kiggede ind ad et vindue, løven fik øje på den lille fyr og man kunne se i dens øjne og opførsel, at hér var en lækkerbidsken! Jesper nåede heldigvis ikke helt at opdage, at han var udset til middagsmad og vi fik ham gelejdet væk fra løvens sultne blik.
SvarSlet