onsdag den 5. juni 2013

Grundlovsdag i zoo

Jeg er så stor jeg får lov at sidde i trækvognen selv. 

Far trækker mig og jeg nyder det!

Vi ser på den store han-tiger. 



2 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde billeder fra Zoo, hvor bliver Ole stor knus og god weekend Pernille

    SvarSlet
  2. Fik tigeren mon øje på Ole? Jeg husker en tilsvarende situation i Kbhvn. Zoo, da Jesper var lille (- det var dog med en løve): Jesper kiggede ind ad et vindue, løven fik øje på den lille fyr og man kunne se i dens øjne og opførsel, at hér var en lækkerbidsken! Jesper nåede heldigvis ikke helt at opdage, at han var udset til middagsmad og vi fik ham gelejdet væk fra løvens sultne blik.

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.