mandag den 13. maj 2013

Nu er der dage med sommervejr :-) 

Dejligt at lege i sandkassen! 

Picnic med Lucas

mandag den 6. maj 2013

Dejligt at have været i bad...

Dengang jeg legede i Bedstefars køkkenskuffe :-)

Nu bliver det snart forår...

Zzzzzz...

"Hej, jeg hedder Ole, jeg er lidt tosset" 

Elsker min nye klapvogn! 

At spise af en tallerken....


Er blevet så stor at jeg kan ride på gyngehest (næsten) selv ;-)


Godformiddag :-)

"Hej-hej"

Skønt at det nu endelig er blevet forår!

tirsdag den 9. april 2013

Grundet forespørgsler kommer der nu billeder fra Oles dåb:


Foran kirken







Gaveoppakning

Spisning

Underholdning


Gavebord

En stolt mor










En træt hovedperson

fredag den 15. marts 2013

Det er længe siden at jeg har lagt billeder over på computeren, så det bliver lige nogen "halv gamle" billeder der kommer her. Et fra jul, nogen fra nytår og nogen fra først i januar, hvor vi var oppe og besøge fætteren i Struer - ja og hans forældre :-)
Jul

Nytår

Nytår

Fætter og Far i Struer


Leger med Silas og hans seje tamburin

Ole og Mormor i Struer