Det er velnok hyggeligt at se billeder fra barnedåben. Det er som at være der igen :-)
Ja, det er skønt! Hvor er det dejligt at der findes billeder :-)
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-) Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.
Det er velnok hyggeligt at se billeder fra barnedåben. Det er som at være der igen :-)
SvarSletJa, det er skønt! Hvor er det dejligt at der findes billeder :-)
Slet