fredag den 15. marts 2013

Det er længe siden at jeg har lagt billeder over på computeren, så det bliver lige nogen "halv gamle" billeder der kommer her. Et fra jul, nogen fra nytår og nogen fra først i januar, hvor vi var oppe og besøge fætteren i Struer - ja og hans forældre :-)
Jul

Nytår

Nytår

Fætter og Far i Struer


Leger med Silas og hans seje tamburin

Ole og Mormor i Struer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.