Først spiste vi frokost sammen og så gik vi i haven og plantede en masse blomster, som han havde haft med. Derefter kørte vi op og hentede Thea og Ole. Thea blev meget forbavset da hun så Bedstefar var der i Anjas gang og hun øvede sig gevaldigt i at sige "bedstefar" selvom det langt de fleste gange blev til "farfar". Hvilket fik tankerne tilbage på da Ole var mindre og kaldte ham "bedstefarfar".
Ole hoppede og hvinede af glæde da han så sin bedstefar og så kørte vi hjem og tilbragte resten af dagen i haven. Rutsche, saftevand, boller, leg, kuglebane af tagrender, kæmpesæbebobler, vandbalonner, bål, gril og aftensmad i haven.
Fik dog ikke tager nogen billeder.
Ja, det var en rigtig dejlig dag! Ole og Thea er allerede gode til at lege sammen og give hinanden plads: Der lå en tagrende og et nedløbsrør ved det nybyggede skur. Dem kombinerede jeg til en sjov rutschebane for små bolde som Ole og Thea lagde i - efter tur. Så susede bolden afsted ned på græsplænen - og så var det for børnene om at løbe efter den og fange den!
SvarSletJa, det var virkelig en god leg, som vi også har leget en del gange siden:-)
SvarSlet