fredag den 6. maj 2016

Oles arm...

...er brækket!
Han faldt ned fra et slags legehus indenfor i børnehaven...
Det er begge underarmaknogler der har fået et brud, men det er ikke kompliceret og der er ikke noget der havde forrykket sig eller lignende. Ca. 3 uger skal han have det på...

Og så lige Thea i haven...

1 kommentar:

  1. :-( øv,øv. men sej ser han ud ;-) knus Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.