tirsdag den 3. maj 2016

Forår i kolonihave

Thea i byen


Første maj i Cecilies og Andreas's kolonihavehus:
Vi grillede brød og pølser til frokost 


Martin var til fodbold og Andreas var ude og hente jord til bedene som vi gjorde forårsklar. 


Ole og Amalie havde plukket plomster

Der blev hoppet meget på trampolinen 


Theas hår blev helt elektrisk

Skøn, hyggelig og varm dag :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.