Her er Thaes dagpleje.
Fra højre Naya, Thea, Anja, Malou, Sofie.
Så det er en ren pige-gruppe...
Og Thea er bare blevet SÅ glad for at være der, så det er bare vildt dejligt! Hun rækker selv ud efter Anja når Martin afleverer hende og er gald og tilfreds når jeg henter hende. Anja er også bare rigtig sød. Endnu en gang har vi været heldige at få en fantastisk dagplejemor! Så det er skønt :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.