fredag den 18. december 2015

Besøg hos Niels og Katrine

Vi har ofte snakket om det, men det blev først til noget fredag i sidste weekend. Vi kørte op og besøgte Mathias, Katrine og Niels. Det var vildt hyggeligt! De havde lavet aftensmad, så vi spiste og legede og snakkede. Bagefter kørte vi videre op til Bedstefar og Pernille, hvor vi var hele weekenden.

Mathias og Thea 








Sød unge



Ungerne (Thea, Mathias og Ole) hyggede sig sammen og legede med alt det gode legetøj og kiggede på dyr (de har både hund, kat og skildpadde).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.