mandag den 23. november 2015

Kusine Seijas navngivning

Billederne er fra min mors kamera. 

Der bydes velkommen
(og læg mærke til far Martin med lillesøster og storebror og mor Maj-Linn med ditto :-)

Skøre Thea og skøre Far

"God-Fe" beviser 

Navnet lægges i blomster. Amalie hjælper til.

Thea og Mormor

Der danses

Thea er også meget glad for sin Bedstefar. 
Her sidder de og synger.

De stolte forældre, den lille prinsesse og de tre "Gode Feer" 

Lykke og kærlighed 

Tak for en god dag :-) 

1 kommentar:

  1. Tak for dejlige billeder fra en dejlig dag! Knus fra Bedstefar og Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.