onsdag den 28. oktober 2015

Gåtur om Langesø på Theas Fødselsdag

Denne søde pige nød turen fra klapvognen

 Det var virkelig en smuk efterårsdag

 Selvom Thea ikke smiler på komando så nød hun også turen

 I samlet flok

Jonathan, Martin og Esther klarede sig tørskoede igennem en tur ud på vandet



 Her er vi alle sammen - kun fotografen er skiftet ud

 Flot rødt hår 

 To søde

 og endnu to søde


 Smuk tur

 Jonathan

 Mig og Jens

Omsorgsfuld storebror

Tosser der krammer et træ

Smukt. Fie er fotograf.

Søde Thea. Tillykke :-)


1 kommentar:

  1. Skønne billeder og skøn tur knus til jer alle Knus bedstefar og Pernille <3

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.