Her fra Struer ifm. Silas's fødselsdag:
Ole og Silas leger med fly, tog osv.
Jeg har lige ungerne i bad. Altid sjovt med andet legetøj.
Ole og Silas hyggede sig med at lege med vand og løbe nøgne rundt.
Jeg tjekker lige madens temperatur inden Thea får den.
Thea og mormor øver løbecykel ;-)
Her er nogen billeder fra Højskolevej, mens Martin holdt mandefest. Vi havde en børne- mødre-fest imens ;-)
Aftensmad
Min søde niece Seija
Fælles foto
Der var godt gang i den...
Ole og Silas fandt værktøj og begyndte at ordne en taburet.
Jeg kiggede billederne igennem med Ole og da vi kom til dette billede sagde han: "Jeg savner at sidde der". Han havde virkelig hygget sig.
Her danses og festes
Dagen derpå. Tobias og Thea
Ja, hele børneflokken er faktisk samlet til morgenmad
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.