torsdag den 8. oktober 2015

Billeder fra min mors kamera

Her fra Struer ifm. Silas's fødselsdag:
Ole og Silas leger med fly, tog osv. 

Jeg har lige ungerne i bad. Altid sjovt med andet legetøj.

Ole og Silas hyggede sig med at lege med vand og løbe nøgne rundt.

Jeg tjekker lige madens temperatur inden Thea får den.

Thea og mormor øver løbecykel ;-) 

Her er nogen billeder fra Højskolevej, mens Martin holdt mandefest. Vi havde en børne- mødre-fest imens ;-)
Aftensmad

Min søde niece Seija

Fælles foto

Der var godt gang i den... 

Ole og Silas fandt værktøj og begyndte at ordne en taburet. 
Jeg kiggede billederne igennem med Ole og da vi kom til dette billede sagde han: "Jeg savner at sidde der". Han havde virkelig hygget sig.

Her danses og festes 


Dagen derpå. Tobias og Thea

Ja, hele børneflokken er faktisk samlet til morgenmad 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.