Sikke en dejlig dag!
Jeg blev vækket med flag og sang af Martin, Thea og Ole, så spiste vi morgen boller som Martin havde bagt og hyggede indtil Martin tog på arbejde ved en 11-tiden. Ved en 12-tiden kom min mor og jeg havde bestemt at jeg ville ud og gå tur om Langesø på min fødselsdag. Så vi tog lige en rugbrødsmad inden vi pakkede bilen og tog afsted.
Det er virkelig en skøn tur og vejret var perfekt.Ole løb halvdelen af vejen. Og da han blev træt begyndte jeg at fortælle historie så han helt glemte han gik. På den måde gik han selv hele vejen rundt om søen -ca. 5 km. Kun til sidst da vi nåede til parkeringspladsen blev han båret de sidste 50m ;-)
Skovturspause med kiks
På en stub med kiks, kakao og god udsigt
Ole havde kort forinden ikke kunne modstå en lækker vandpyt, så hans sko og strømper tørrede lige lidt, mens vi holdt pause. Thea blev bare ved med at hive strømperne af.
Udsigten.
Mig og Thea
Solen var sød og skinnede mens vi holdt pause, så det var helt varmt.
Thea siger "hej hej"
To steder står der store bænke ude i vandet
Mormor og Ole forestiller sig at alle grenene i vandet er krokodiller og søslanger
Det er sjovt at sidde der midt i vandet og nyde udsigten.
En skøn tur!
Alle hjemme. Her blev jeg også fejret og vi hyggede os med boller og hjemmebagt æblekage, samt at lege med lego dublo :-)
Tak for en dejlig dag og alle gaverne og hilsenerne
Ja sikke en dejlig dag :-) <3 knus Pernille
SvarSlet