Men lige først et billede fra 23. sep:
Far til fire fylder fyrre!
Og den 26. sep. indløste vi Oles gavekort til Københavns Zoo som han fik i julegave af bedstefar og Pernille og tog derind alle mand. Os seks, Karla, Sidsel og Anders, Pernille og selvfølgelig Bedstefar.
Her er Ole på en elefant hos elefanterne.
Her ser Thea og jeg på isbjørnen. Thea var helt vild med aberne og bjørnene især. Hun kaldte på dem og ville gerne tættere på. Jeg holdt godt fast og forklarede hende at hegnet var der af en grund ;-)
Fader med børn.
Os der ser på dyr. Her elefanter.
Karla kigger
Jonathan ridder på et sjovt dyr.
De to på eventyr.
Dejlige Thea
Karla og Thea kigger på to grå-ænder, der gik rundt
Vi ser på krybdyr og fisk
Jonathan ridder på et andet sjovt dyr;-)
Velfortjent frokost og eftermiddagskaffe. Så hyggeligt.
Martin sørger lige for at Zoo tårnet ikke vælter ;-)
Det var en virkelig skøn tur. Og helt anderledes end Odense Zoo. Det var utrolig spændende at se isbjørne, flodheste og næsehorn... Tiden fløj og vi havde alle syntes det var en skøn tur. Vejret var desuden helt sommerligt.
Vi var godt trætte om aftenen.
Men så er det godt man kan sidde på skødet af sin bedstefar, der fortæller godnathistorie.
Tak for en dejlig dag.
Dejlige billeder fra Zoo, det var en dejlig tur :-) Knus Pernille
SvarSletSelv tak for en skøn tur. Dejligt at være sammen med jer alle. Tak for alles glade og kærlige medvirken - og til Anders og Sidsel for hygge og dejlig aftensmad. Husk, at gavekortet til Zoo også var fra Pernille ;-) Kys fra Bedstefar
SvarSletJa selvfølgelig. Fejlen er rettet. Jeg havde godt tænkt på det, men var lidt i tvivl og så glemte jeg at skrive det. Undskyld. Meni hvert fald tak til jer begge for en fantastisk tur😊
Slet