torsdag den 13. august 2015

Sommer

Vi holdt sjove, søde, dejlige Fies fødselsdag i haven. 
Den fjollede fødselar

Thea og Tobias i sandkassen


Thea øver sig i at spise majs. 


Til fødselsdag hos nabodrengen Magnus. 

Gyngetur. 

Dejlige mennesker på ladcyklen. Aften på vej hjem fra aftensmad hos Cecilie og Andreas. 

En sød pige

1 kommentar:

  1. Som sædvanlig dejligt at se billeder :-) Og tillykke med Fie. Glæder os til at se jer på torsdag ! knus Frants og Pernille

    SvarSlet

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.