Jeg havde ikke set min niece Karla endnu, så tirsdag formiddag pakkede jeg Thea i klapvognen og tog imod Vesterbro, København. Bedstefar og Pernille kom til eftermiddagskaffe.
Her sidder bedstefar med de to piger:
Det er lidt skørt men nu er Thea allerede den store kusine. Hun er jo et kilo tungere og 6 cm længere end Karla. Og hold nu op, hvor er Karla også bare sød:-)



Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.