Thea vokser. Hun er helt vild med at kigge på lys - helst ud af vinduet, men ellers også bare på en lampe. Hun er blevet god til at holde øjnkontakt og for et par dage siden begyndte hun at række tunge tilbage når jeg rækker tunge til hende. I går/dag smilede hun for første gang bevidst - er vi ret overbeviste om. Martin var nede og skifte hende i nat og så smilede hun til ham. Vi læste om det på nettet og normalt smiler de omkring 6 ugersalderen - Thea er jo kun 3 uger - men som der stod bagefter så er der jo forskel på om de er født 3 uger før termin eller 2 uger efter... Thea er jo født næsten 2 uger efter og på den måde er hun nærmest 5 uger - så tænker det godt kan passe at hun så småt begynder at smile til os;-)
Har dog ikke fanget det på kamera endnu. Så I må nøjes med:




Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.