onsdag den 19. november 2014

"Kan hjælpe mig store mennesker?"

...sagt af Ole til mig, far og farfar, da vi sad og spiste aftensmad og han gerne ville have hjælp til at tage mere. Ret sjovt! Han har brugt frasen "store menneske(/r)" flere gange siden også. 
Farfar og Thea 

Far med sine (sovende) piger

Ole og farfar leger med togbane 



Thea i strik-kjole og med sin zebra Ziggy-Bowie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.