tirsdag den 25. november 2014

Blogger

Har været inde i en lidt stille periode rent blog-mæssigt. Men her kommer lidt:

Ole i skoven med dagplejemor Tina og de andre børn (undskyld den ret ringe billedekvalitet):
Det er forresten en flot ny gammel flyverdragt vi har været så heldige at arve:-)

Thea og jeg holder i hånden;-)


Ole og Fie finder julepynt frem. 


Thea er så småt begyndt at smile




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.