fredag den 3. oktober 2014

Havehygge og skabsombygning

Jeg sidder på kanten af (naboens) trampolin og strikker

Imens hopper og leger Ole




Og her til aften fik jeg færdiggjort et projekt der var lidt mere besværligt end først antaget - sat to nye hylder i skabet så vores store børn kan have to hylder hver
Så er der plads i skabet under puslebordet til lillesøsters tøj:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du komme med en lille kommentar, hvis du vil - så ved jeg du kigger med ;-)
Hvis du har problemer med at kommentere, så prøv at kommentere som "anonym" og bare skriv dit navn efter kommentaren.